E-mailben és telefonon is kérhetjük a szék javítását.
A szék eljuttatása többféleképpen is történhet. Egyrészt van lehetőség személyesen leadni (Szegeden) a javításra szoruló széket. Ezt megtehetjük munkanapokon 8.00-16.00 óra között, vagy telefonos egyeztetés után, egyéb időpontban is. Másrészt becsomagolva feladhatja nekik postán, és amikor elkészül, akkor utánvéttel visszaküldik Önnek. Harmadrészt lehetőség van rá futárral elhozattatni a széket. Ez esetben is be kell csomagolni a szék javítandó részét. Ha ez utóbbit választjuk, vagyis csomagelhozatást kérünk, akkor figyelembe kell venni, hogy a futár munkaidőben szokta felvenni a csomagot. Tehát ne az otthoni címet adjuk meg, ha napközben a munkahelyen vagyunk.
Fontos, hogy a széket ne egészben küldjük el, szereljük le a javításra szoruló részt, tehát az ülőrészét vagy a háttámláját. A thonet székek és a hintaszékek szétszerelhetők, az ülőfelület is legtöbbször leszerelhető, így ez nem jelenthet problémát.
Ha a cég rendelte nekünk a futárt, akkor nem kell megcímezni a csomagot, elegendő, ha a csomag belsejébe teszünk egy elérhetőséget, telefonszámot.
A szék elhozatás díja 1.550 Ft/csomag. Egy csomagba többszékülőkét is tehetünk. Sőt, lényeges, hogy ne több csomagban küldjük el. Nagyjából ilyen költségre kell számítani akkor is, ha postán mi magunk adjuk fel.
Ennél a lehetőségnél tehát csak pár dolgot kell tennünk:
- meghatározni melyik nap a legmegfelelőbb nekünk, vagyis melyik nap jöjjön a futár
- leszerelni a javítandó ülőkét a székről
- becsomagolni
- valamint egy elérhetőséget tenni a csomagba (megcímezni nem kell, a címkét a futár viszi)
Egy csomagban több széket is könnyen el tudunk küldeni, ha egymásra tesszük őket
Annak ajánlható a postai feladás, aki napközben nincs otthon és a munkahelyére nem tud futárt kérni. Akiknél viszont ez megoldható vagy többet tartózkodnak otthon, azok számára inkább a futár a kedvező, vagyis a csomagelhozatás.